کد خبر: ۲۲۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۳
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند و اگر قرار است قند دریافت کنید بهترین کار جذب آن به همراه مقدار زیادی ماده مغذی است.
ناطقان: میوه‌ها نیز به میزان قابل توجهی قند در خود دارند.  میوه‌ها از گروه غذایی هستند که استفاده آنها برای افراد دیابتی یا افرادی که کمتر از کربوهیدرات استفاده می‌کنند ،گیج کننده است. رژیم‌های غذایی متعادل در بعضی موارد با هم متفاوت هستند.

شاید بگویید نباید نگران قند موجود در میوه‌ها بود، چون یکی از موارد طبیعی موجود در آن است اما در حقیقت نگران بودن یا نبودن به مواردی بستگی دارد. مسلما میوه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند و اگر قرار است قند دریافت کنید بهترین کار جذب آن به همراه مقدار زیادی ماده مغذی است.

از طرفی دیگر، بدن بعضی از افراد بهتر از دیگران قند را کنترل می‌کند و اگر شما از افرادی هستید که به رژیم‌های کم کربوهیدرات خوب پاسخ می‌دهید، پس باید بسیار مراقب باشید.

گلوکز خونتان را چک کنید تا ببینید هر میوه (یا غذا) چه تاثیری روی آن دارد. میوه‌هایی که نسبت به سایر میوه‌های دیگر کمترین قند را دارند جزو آن دسته از میوه‌هایی هستند که بیشترین مواد مغذی را در خود جای داده اند.

رژیم
میوه‌هایی که کمترین قند را دارند

مقدار کمی لیمو شیرین
ریواس
انواع توت
تمشک
قره قات
میوه‌هایی که قند کم تا متوسط دارند

توت فرنگی
پاپایا
هندوانه
هلو
شلیل
بلوبری
طالبی
خربزه
سیب
زرد آلو
گریپ فروت
میوه‌هایی که کمی قندشان بالا است

آلو برقانی
پرتقال
کیوی
گلابی
آناناس

بیشتر بخوانید: میوه هایی که یک وعده غذایی کامل هستند+خواص درمانی فوق العاده
میوه‌هایی که قند بسیار بالایی دارند

نارنگی
گیلاس
انگور
انار
انبه
انجیر
موز
میوه‌های خشک، مانند خرما، کشمش، زرد آلوی خشک و آلو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین