کد خبر: ۲۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ضمن اعلام توقف صادرات گاز ایران به ترکیه به دلیل انفجار خط لوله صادراتی آن در خاک ترکیه گفت: صادرات گاز ایران به ترکیه پس از تعمیر و بازسازی بخش آسیب‌دیده ظرف چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.
ناطقان: مهدی جمشیدی‌دانا، اظهار کرد: این انفجار که در بخشی از خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در خاک ترکیه و حدود ۱.۵ کیلومتری مرز بازرگان رخ داده است، به آتش‌سوزی و توقف صادرات گاز از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین‌ ماه) منجر شد.

وی افزود: بخش آسیب‌دیده خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه ظرف چند روز آینده تعمیر و بازسازی و صادرات گاز به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

طبق اعلام وزارت نفت مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در این زمینه توضیح داد: تجربه نشان داده است که تعمیرات خطوط سه تا هفت روز زمان می‌برد که البته به میزان خسارت وارد شده بستگی دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صادرات ، گاز ، ایران ، ترکیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین