کد خبر: ۲۲۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: دولت انگلیس در چارچوب برجام و حقوق انسان‌دوستانه، تحریم‎‌های آمریکا را نادیده بگیرد.
ناطقان: حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دولت انگلیس در پاسخ به دادخواست مردمی این کشور نسبت به توقف تحریم‌ها علیه ایران، پاسخ داده که تحریم‌های محدود انگلیس در حوزه حقوق بشر و صادرات تجهیزات خاص با کاربرد نظامی، تأثیر چندانی بر توانایی ایران برای مقابله با کرونا ندارند که بخواهند متوقف شوند.

وی ادامه داد: آیا این پاسخ درست مردم است؟ درخواست مردم و انتظار آنها این است که دولت انگلیس در چارچوب تعهدات خود در برجام و همچنین تعهدات جهانی حقوق انسان‌دوستانه، با نادیده گرفتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا، از مؤسسات بانکی، مالی و تجاری این کشور برای ورود به تعاملات مشروع با طرف‌های ایرانی حمایت کرده و به آنها تضمین بدهد.

سفیر کشورمان در لندن خاطرنشان کرد: از «کمیته دادخواست‌ها» در مجلس انگلیس که باعضویت ۱۱ نماینده و مستقل از دولت نظارت بر اجرای این دادخواست را برعهده دارد، انتظار می‌رود با توجه به پاسخ کاملاً محدود دولت، خواسته به حق مردم را پیگیری جدی کرده و دولت این کشور را به جوهر خواست مردم یعنی توقف اجرای تحریم‌ها، ترغیب کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین