کد خبر: ۲۲۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
پس از آنکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مکزیک از مرز هزار تن گذشت و شمار قربانیان نیز به شدت افزایش یافت، مکزیک حالت فوق‌العاده اعلام و قوانین سفت و سخت‌تری را برای مهار شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات بخش بهداشت و درمان مکزیک گزارش دادند که به طور کلی ۱۰۹۴ تن از مردم این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این در حالی است که این آمار روز یکشنبه ۹۹۳ تن بوده و با جان باختن هشت تن دیگر از مردم مکزیک، شمار قربانیان کرونا در این کشور به ۲۸ تن افزایش یافت. آنها بار دیگر هشدار دادند که اگر شیوع ویروس کرونا کنترل نشود، سیستم بهداشت و درمان این کشور ممکن است مغلوب شود.

دستورالعمل‌های جدیدی که دولت مکزیک برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده شامل کاهش تعداد افراد در تجمع‌ها به ۵۰ تن و تمدید تعلیق فعالیت‌های غیرضروری می‌باشد.

هوگو لوپز گاتی، معاون وزیر بهداشت مکزیک گفت: این دستورالعمل‌ها به طور جدی برای افراد بالای ۶۰ سال، افرادی که فشار خون بالا یا دیابت دارند و زنان باردار بدون در نظر گرفتن شغل‌شان توصیه می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین