کد خبر: ۲۲۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
فدراسیون کشتی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی رقابت های کشتی این کشور به تعویق افتاده است.
ناطقان: در ادامه تعویق رقابت های ورزشی در جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون کشتی روسیه نیز در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی رقابت های کشتی این کشور تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

این تصمیم بر اساس اعلام وزارت ورزش روسیه مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی در این کشور گرفته شده و تاریخ جدید برگزاری مسابقات با توجه به تصمیم وزارت ورزش این کشور اعلام خواهد شد.

بروس اف دبیرکل فدراسیون کشتی روسیه به کشتی گیران این کشور توصیه کرده است که برای حفظ آمادگی جسمانی و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه های خود تمرین کنند.


وی گفته است: تمامی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و زنان روسیه به طور نامحدود به تعویق افتاده است و برنامه ریزی های ما طبق تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی و با درنظر گرفتن توصیه های وزارت ورزش روسیه خواهد بود.

بروس اف در پایان خاطرنشان کرده است: یک بار دیگر تأکید می کنم اکنون وظیفه اصلی هرکس حفظ زندگی و سلامتی اش است. در خانه بمانید و از خود مراقبت کنید.

در حال حاضر در روسیه نزدیک به 4 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین