کد خبر: ۲۲۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
نبی پور گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۸ هزار تا ۸ هزار و ۱۰۰ تومان معادل شانه‌ای ۱۶ هزار تومان است.
ناطقان: ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از ثبات قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۸ هزار تا ۸ هزار و ۱۰۰ تومان معادل شانه ای ۱۶ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه تخم مرغ وجود ندارد، افزود: بنابر توافق میادین میوه و تره بار با اتحادیه هر شانه تخم مرغ با نرخ ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار میادین و ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

نبی پور با بیان اینکه میادین میوه و تره بار از تخم مرغ اشباع است، گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید نیفتد.

این مقام مسئول تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۹۰۰ تا ۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: با احتساب مصرف داخل ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن از میزان تولید مازاد بر نیاز کشور است.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ بیان کرد: بنابر آمار طی روزهای اخیر ۱۵۰ تن تخم مرغ به عراق صادر شده است.
بازار نهاده های دامی آشفته است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به اینکه قیمت نهاده های دامی به شدت افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر هر کیلو ذرت بالای ۲ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می شود، در حالیکه قیمت مصوب هرکیلو ذرت یک هزار و ۳۵۰ تومان و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

نبی پور در پایان تصریح کرد: بازار گاه نهاده کشاورزی محلی برای دلالان است چرا که در شرایط فعلی مرغداران در تامین ذرت و کنجاله سویا در مضیغه هستند.
برچسب ها: تحولات ، بازار ، تخم مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین