کد خبر: ۲۲۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز ۶۱۰۰ تن گذشت.
ناطقان: بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز، آمار قربانیان ویروس کرونا در هشت روز گذشته شش برابر شده است.

بر اساس این گزارش، تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا در آمریکا جان باخته‌اند، اکنون از چین پیشی گرفته است و پس از ایتالیا و اسپانیا در جایگاه سوم قرار دارد.

روزنامه نیویورک‌تایمز شمار مبتلایان قطعی کرونا در آمریکا را بیش از ۲۴۰ هزار تن اعلام کرده است. بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینز، شمار مبتلایان قطعی در این کشور به ۲۴۵ هزار تن رسیده است.

دبرا بریکس، از اعضای گروه هماهنگی مقابله با کرونای کاخ سفید گفت، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا در روزهای آینده به شهروندان توصیه خواهد کرد در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

بریکس اظهار کرد، شهروندان آمریکایی که از آنها خواسته شده در خانه بمانند، نباید دچار احساس کاذب شوند که اگر ماسک بزنند، مصونیت خواهند داشت.

بر اساس مدل‌سازی و پیش‌بینی‌ها، گفته می‌شود، احتمالا بین ۱۰۰ هزار تا ۲۴۰ هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین