کد خبر: ۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
پلیس سلطنتی کانادا یک زن را که با بالا رفتن از فنس‌های فرودگاه بین‌المللی «هالیفاکس استنفیلد» قصد داشت از بلند شدن یک هواپیما جلوگیری کند، دستگیر و برای انجام معاینات روانی به بیمارستان اعزام کرد. این زن ادعا کرد که همسرش در این هواپیماست و قصد دارد به ملاقات زن دیگری برود و به او خیانت کند

ناطق: یک زن کانادایی که با بالا رفتن از فنس‌های فرودگاه قصد داشت هواپیمایی را که تصور می‌کرد همسرش در آن سوار شده متوقف کند، دستگیر شد.

 پلیس سلطنتی کانادا یک زن را که با بالا رفتن از فنس‌های فرودگاه بین‌المللی «هالیفاکس استنفیلد» قصد داشت از بلند شدن یک هواپیما جلوگیری کند، دستگیر و برای انجام معاینات روانی به بیمارستان اعزام کرد. این زن ادعا کرد که همسرش در این هواپیماست و قصد دارد به ملاقات زن دیگری برود و به او خیانت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، این زن از فنس‌های امنیتی فرودگاه پریده و قصد متوقف کردن هواپیما را داشت که با واکنش به موقع ماموران امنیتی فرودگاه روبرو شد. با اینکه اقدام این زن عقیم ماند اما کارکنان فرودگاه از این مسئله نگرانند که چگونه این زن تا این حد توانسته است به باند فرود نزدیک شود. با این حال به نظر می‌رسد این زن از سوی قانون با اتهامی روبرو نشود.

سخنگوی پلیس کانادا با بیان مطلب فوق افزود: با همسر این زن تماس گرفتیم و او گفت که در این هواپیما نیست.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین