کد خبر: ۲۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف آبی-سفید که مامور تشکیل کمیته آتی این رژیم شده است، به برخی توافق‌ها در این زمینه دست یافتند.
ناطقان:  به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی-سفید و مامور تشکیل کمیته آتی به برخی توافق‌ها در زمینه تشکیل کابینه اضطراری رسیدند.

در بیانیه مشترک حزب لیکود به ریاست نتانیاهو و حزب آبی-سفید آمده است در رایزنی‌های درباره تشکیل کابینه پیشرفتی حاصل شد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است، این دو در دیدار با یکدیگر به برخی توافق‌ها دست یافته و به تیم‌های خود دستور دادند تمام تلاش خود را برای تشکیل کابینه ائتلافی انجام دهند.

گانتس در اظهارنظری درباره روند رایزنی‌ها گفت: برای همه ما روشن است که جز تشکیل یک دولت یکپارچه، هیچ جایگزینی پیش روی حزب ما و یا اسرائیل نیست.

رایزنی‌ها میان نتانیاهو و گانتس برای تشکیل کابینه آتی این رژیم از چند روز قبل با انتخاب گانتس به عنوان رئیس کنست (پارلمان این رژیم) ادامه دارد و این در حالی است که در برخی رسانه‌ها گزارش‌هایی درباره معامله احتمالی این دو بر سر تشکیل کابینه منتشر شده‌اند اما گانتس این مساله را رد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین