کد خبر: ۲۲۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شرکت مخابرات ایران از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل نیست و انجام فعالیت مشاغلی که قابلیت دورکاری دارد کماکان تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
ناطقان: به گزارش‌ اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به منظور اجرای بخشنامه سازمان اداری و امور استخدامی کشور،  این شرکت در ستادو مناطق مخابراتی سراسر کشور از روز شنبه، ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹  تعطیل نبوده، اما فعالیت هایی که امکان دورکاری دارند با نظر مدیران مربوطه برای دورکاری تا روز ۲۰ فروردین 1399 تمدید شد .


شایان ذکر است، بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت مخابرات ایران ،اجرای طرح دورکاری قبلا نیز طی اطلاعیه های شماره دو و هجده این ستاد، به تمام حوزه های این شرکت ابلاغ شده بود، از اینرو، ضمن اعلام عدم تعطیلی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، ادامه این طرح تا ۲۰ فروردین ۹۹ تمدید شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین