کد خبر: ۲۲۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
پس از انتشار گزارش تیره فرصت‌های شغلی آمریکا که نشان داد 113 ماه متوالی رشد فرصت‌های شغلی این کشور پایان یافته و 701 هزار شغل از دست رفته است، قیمت طلا به 1620.81 دلار در هر اونس افزایش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، پس از انتشار گزارش تیرماه از آمار فرصت‌های شغلی آمریکا که خسارات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را بزرگ تر می‌کند، قیمت طلا  افزایش یافت، اما تقویت ارزش دلار مانع از بالاتر رفتن قیمت‌ها شد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 6.82 دلار افزایش 1620.81 دلار فروخته شد.

ادوراد مویا، تحلیلگر ارشد بازار گفت: «بازار طلا همچنان صبر پیشه کرده تا ببیند چه میزان وضعیت اقتصاد جهان بد می‌شود و چه مدت این وضعیت شبیه رکود ادامه می‌یابد.»

اقتصاد آمریکا در ماه مارس 701 هزار فرصت شغلی را از دست داد؛ درحالی که انتظار می رفت 100 هزار فرصت شغلی از دست بروند.

این کاهش در ماه مارس به ناگاه به 113 ماه متوالی رشد تاریخی فرصت های شغلی پایان داد، اقدامات سخت‌گیرانه کنترل شیوع ویروس کرونا به کسب و کارها و کارخانه ها خسارت زده و اینکه رکود وجود دارد را تایید می کند.(جزئیات بیشتر)

نرخ بیکاری آمریکا نیز از 3.5 درصد در ماه گذشته به 4.4 درصد افزایش یافته است.

ارزش دلار در برابر ارزهای رقیب تقویت شد و افزایش 2 درصدی را طی هفته گذشته ثبت کرد.

پس از اینکه تعدادی امریکایی هایی که درخواست های دریافت مزیت های بیکاری در هفته گذشته رکورد زد، ارزش طلا در روز پنج شنبه بیش از یک درصد افزایش یافت.    
منبع: فارس
برچسب ها: طلا ، گران ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین