کد خبر: ۲۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از ایجاد ترافیک پایتخت در پیک گرونا گفت: نیازمند تصمیمات قاطع جهت مقابله با کرونا هستیم.
ناطقان: زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پیامی ضمن انتقاد از ترافیک امروز در پایتخت که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، بیان داشت: آیا باید منتظر فاجعه باشیم؟ تصویر گوگل ترافیک سنگین بزرگراه حکیم، همت و محدوده توحید نشان داد آن هم در روزهایی‌ که باید همه خانه بمانند. ترافیک تهران در حالی بازگشته است که این شهر همچنان در پیک کرونا قرار دارد.

وی بیان داشت: علاوه بر فرهنگسازی نیازمند تصمیمات قاطع هستیم. علت این همه کم توجهی به درخواست وزیر بهداشت برای ادامه تعطیلی چیست؟ مدیریت ناواحد، ناهماهنگ و غیر مسوولانه با عدم باور به واقعیت بحران؟ چه کسی پاسخ شروع بیماری را می‌دهد؟

صبح امروز مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی، مترو تهران همچنین تاکسیرانی اعلام کردند که مسافران این ناوگان افزایش یافته است. همچنین ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین