کد خبر: ۲۲۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: مایک پمپئو و اربابانش کار را به سطح کاملاً جدیدی به نام تروریسم پزشکی رسانده‌اند، به همین دلیل او دارای وجدانی پر از گناه است.
ناطقان: سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر تاکید کرد: این یک واقعیت انکارناپذیر است که دیپلمات‌های آمریکایی مدت‌هاست که درگیر کودتاها، مسلح کردن تروریست‌ها، دامن زدن به خشونت‌های فرقه‌ای، حمایت از کارتل‌های مواد مخدر، قلدری دولت‌ها و شرکت‌ها، جاسوسی حتی متحدان ایالات متحده، معاشرت با دیکتاتورها، قصاب‌ها، تروریست‌ها و غیره هستند.

وی در پاسخ به توئیت مایک پمپئو که دیپلمات‌های ایرانی را متهم به ترور کرده، افزود: اما مایک پمپئو (افسر سازمان سیا که وزیر نفرت است) و اربابانش کار را به سطح کاملاً جدیدی به نام تروریسم پزشکی رسانده‌اند، به همین دلیل او دارای وجدانی پر از گناه است که به چنین جنگ‌های روانی متوسل می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: موسوی ، وجدان ، پمپئو ، گناه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین