کد خبر: ۲۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سه سیلاب اخیر، 901 راه روستایی مسدود شده بود، گفت: در حال حاضر فقط 45 راه روستایی مسدود در چهار استان کرمان، هرمزگان، گلستان و سیستان و بلوچستان داریم.
ناطقان: رضا اکبری در تشریح آخرین وضعیت محورهای در استان‌هایی که در بارش‌های یک‌ماه اخیر دچار سیلاب شده بودند، توضیح داد. اخیراً سه مرحله سیلاب در جاده‌های کشور داشتیم و ۱۹ استان درگیر سیل شدند، اما بیشترین خسارت در ۱۱ استان به جاده‌ها ایجاد شد.

وی ادامه داد: در سیلاب اخیر ۹ هزار و ۹۳۴ کیلومتر جاده آسیب دید و ۸۸۶ دستگاه پل و ابنیه

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۵۷۶ محور در سیلاب‌های اخیر آسیب دید، گفت: در حال حاضر ۴۵ راه روستایی مسدود باقی مانده است و همچنین محورهای شریانی شهداد - نهبدان، خلخال - اسالم و خرم‌آباد - پلدختر در حال حاضر مسدود است.

اکبری گفت: ۹۰۱ راه روستایی در سیلاب‌های اخیر مسدود شده بود که اغلب آنها باز شد و در حال ۴۵ راه روستایی مسدود داریم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این ۴۵ راه روستایی مسدود در استان‌های کرمان (پنج محور)، هرمزگان (۳۴ محور)، گلستان (۲ محور) و سیستان و بلوچستان (۴ محور) است.

اکبری گفت: در حال حاضر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش خاصی نداریم و امیدواریم این محورهایی که دچار سیلاب شده‌اند، با فروکش کردن آب به سرعت بازگشایی و اصلاح شوند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: آخرین برآورد خسارتی که از کل محورهای آسیب‌دیده از سیلاب داشتیم، رقم ۸۷۰ میلیارد تومان بود که به ستاد وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین