کد خبر: ۲۲۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا با مرگ ۶۸۱ نفر دیگر در روز گذشته، به ۱۵ هزار و ۳۶۲ هزار تن رسید.
ناطقان: به گزارش خبرگزاری رویترز، آژانس محافظت مدنی ایتالیا شنبه‌شب اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۸۰۵ نفر دیگر در این کشور به کووید۱۹ مبتلا شده و ۶۸۱ نفر جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

براین اساس، شمار مبتلایان قطعی به کرونا در ایتالیا تا روز شنبه به ۱۲۴ هزار و ۶۳۲ نفر رسید که از این تعداد تا کنون ۱۵ هزار و ۳۶۲ نفر جان باخته و ۲۰ هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته‌اند؛ اما ۳ هزار و ۹۹۴ تن هنوز در وضعیت وخیم هستند.

در پنج روز گذشته آمار روزانه مبتلایان در ایتالیا در فاصله ۴ هزار و ۵۰ نفر تا ۴ هزار و ۷۸۲ تن در نوسان بوده است. اما جمعه هفته گذشته مرگباترین روز در ایتالیا بود و ۹۱۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

ایتالیا در روز ۲۱ مارس (دوم فروردین) با ثبت ۶ هزار و ۵۵۶ مورد جدید بالاترین آمار مبتلایان در مدت یک شبانه‌روز را ثبت کرد.

ایتالیا بالاترین نرخ مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را در جهان دارد، به طوریکه بیش از یک چهارم از جان‌باختگان در این کشور به ثبت رسیده است.

منطقه «لمباردی» کانون اصلی شیوع کرونا در ایتالیاست. روز جمعه ۳۵۱ نفر دیگر در این منطقه جان خود را از دست دادند که در مقایسه با آمار روز پنجشنبه کاهشی ۱۶ نفری را نشان می‌دهد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین