کد خبر: ۲۲۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
حافظه گوشی های هوشمند قدیمی بنابر محدودیت های حافظه ای که دارند ممکن است بسیار سریع پر می شوند و به همین دلیل در ادامه این مطلب با اتصال فلش به گوشی هوشمند آشنا خواهید شد.
ناطقان: در حین خرید گوشی یا اسمارتفون های امروزی دیگر همانند گذشته ملاک های خرید کم و انگشت شمار نیستند و این در صورتی است که امروزه باید نکات متعددی را برای خرید گوشی مناسب انتخاب کنیم. با این حال تمام گوشی های 2019 میلادی چه در میان رده ها و چه در پرچم دارها حافظه بالای 32 گیگابایت دارند و این میزان حافظه می تواند تمام نیازهای هر کاربری را برطرف نماید.

با این حال گوشی هایی که در طی چند سال اخیر به بازارهای جهانی عرضه شدند و امروزه باز هم مورد استفاده عموم قرار دارند، مشکلات متعددی را برای مالکان خود ایجاد نموده اند که شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد. از مهم ترین مشکلاتی که این گوشی ها دارند، این است که به راحتی حافظه آنها پر می شود و بعد از پر شدن شاهد پیغام پرشدن حافظه گوشی خواهید بود.

این پیغام گاها می تواند منجر به عصبانیت ما نیز شود چرا که با رونمایی این پیغام در صفحه نمایش گوشی، سرعت گوشی به شدت کاهش پیدا می کند و این اصلا برای ما جالب و خوشایند نیست. به همین ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی  شما را با روشی ساده برای این امر آشنا سازیم. همراه ما باشید.

اتصال فلش به موبایل و افزایش حافظه

روش ساده ای که بیشتر از آن امروزه برای افزایش حافظه گوشی استفاده می شود، استفاده از کابل های مبدل otg می باشد که می توانید به کمک این کابل های مبدل به بهترین شیوه ممکن حافظه جانبی و خارجی را به اسمارت فون خود متصل کنید.

به همین دلیل اگر قصد دارید حافظه گوشی خود را به کمک کابل مبدل otg به حالت تعادل برسانید، باید مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید ؛

1- ابتدا فلش مورد نظر خود را به کابل مبدل otg نصب کنید.

2- بعد از اتصال فلش به کابل مبدل، آنرا به گوشی متصل کنید.
 
3- بعد از اتصال کابل مبدل به گوشی، در پنل نوتیفیکشن، شاهد پیغام جدید " USB driver " خواهید بود که نشان دهنده این است فلش از طریق کابل مبدل به گوشی شما متصل شده است.
 
4- بعد از کلیک بر روی این پیغام شما وارد برنامه " My Files " خواهید شد که از این طریق می توانید دیتاهای مورد نظر خود را وارد فلش کنید تا این گونه میزان حافظه داخلی گوشی شما کاهش پیدا کند.
برچسب ها: فلش ، گوشی ، حافظه ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین