کد خبر: ۲۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
سرمربی تیم ملی خطاب به طرف‌های ایرانی گفته: من همچنان به قراردادی که با شما بسته‌ام متعهد باقی می‌مانم.
ناطقان:  با توجه به لغو دیدارهای تیم ملی در فروردین و خرداد ماه، نامشخص بودن شرایط رقابت‌های لیگ برتر (و به طور کلی اوضاع فوتبال در سراسر جهان) و همچنین بحث پایان دادن توافقی به قرارداد همکاری میان فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ، طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که فدراسیون فوتبال هم بحث فسخ قرارداد دراگان اسکوچیچ را در دستور کار قرار می‌دهد، اما مدیران فوتبال کشور قاطعانه تأکید دارند حداقل در شرایط کنونی اصلاً چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

طبق شنیده‌ها، اسکوچیچ طی روزهای گذشته با برخی از صاحب‌منصبان فدراسیون به صورت تلفنی صحبت کرده و در خلال گفت‌وگوهایش هیچ حرفی از فسخ قرارداد به میان نیاورده است. او خطاب به طرف‌های ایرانی گفته است: من همچنان به قراردادی که با شما بسته‌ام، متعهد باقی می‌مانم. البته شرایط دنیا به دلیل شیوع بیماری کرونا کاملاً متفاوت شده و نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی اعلام کرد ولی شک نداشته باشید به محض اینکه با من تماس بگیرید و تاریخ آغاز دوباره رقابت‌های باشگاهی‌تان را اعلام کنید، سوار هواپیما می‌شوم و خودم را به تهران می‌رسانم.

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین