کد خبر: ۲۲۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
وزیر دفاع سابق اسرائیل:
«آویگدور لیبرمن»گفت که آمارهای منتشر شده توسط کابینه درباره تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی غیرواقعی است و دست کم ۲۰۰ هزار مبتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.
ناطقان: «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» گفت که آمارهای منتشر شده توسط کابینه درباره تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی غیرواقعی است. وی طی سخنانی گفت: « آمارهایی که کابینه درباره مبتلایان به کرونا منتشر می‌کند با واقعیت‌ها که از ابتلای ۲۰۰ هزار نفر صحبت می‌کند همخوانی ندارد.»

آمار رسمی در سرزمین‌های اشغالی حاکی از ابتلای ۸ هزار و ۱۸ نفر به کرونا و مرگ دست کم ۴۷ نفر از مبتلایان خبر می‌دهد. همچنین حال ۱۲۷ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده و حدود ۴۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، «نبردی مخفی» میان وزارت بهداشت و امنیت رژیم صهیونیستی درباره اینکه چه کسی نبرد علیه کرونا را رهبری کند، وجود دارد. امروز «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با کانال ۱۲ این رژیم اعلام کرد، نقش وزارت بهداشت در تدوین سیاست‌های عمومی باید تعریف شود و مسؤولیت مقابله با کرونا باید به وزارت جنگ سپرده شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین