کد خبر: ۲۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» از ساخت فصل سوم این مجموعه و آغاز نمایش آن در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناطقان: سعید سعدی با اعلام این خبر، گفت: سریال بچه مهندس ۳ در ادامه دو فصل گذشته است و قرار است در ماه مبارک رمضان هر شب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فصل از بچه مهندس فرهاد قایمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی به عنوان بازیگران اصلی در سریال حضور دارند.

نویسندگان بچه مهندس ۳ را حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه تشکیل می دهند.

روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک باشی،  فرناز رهنما، حدیث چهره پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا محجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومن، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی بازیگران این مجموه را تشکیل می دهند.

بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با مجری طرح موسسه سینمایی فدک فیلم بری شبکه دو سیما تولید می‌شود.
 
در فصل جدید این سریال چهار هنرمند جدید به نام های محمود خسرومن، سینا ماهر، نسیم باقریان و یاسمن قلی پور معرفی می‌شوند.

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و …

نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد. در فصل سوم سریال بچه مهندس روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده خواهد گرفت.

گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین