کد خبر: ۲۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
مودم های وای فای، یکی از پرکاربردترین ابزارها در دنیای نوین و حال حاضر است که در ادامه این مطلب شما را با بهترین مکان برای نصب مودم وای فای در خانه آشنا خواهیم کرد.
ناطقان: دنیای مدرن و پیشرفته امروز نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته است که این پیشرفت نسبت به چند سال گذشته، واقعا خارق العاده و منحصر بفرد است چرا که سرعت پیشرفت واقعا به طرز چشمگیری افزایش داشته که این قابل تحسین می باشد. اما یکی از ابزراهایی که امروزه به عنوان وسیله ای برای اطلاع رسانی از دنیا استفاده می شود، مودم وای فای می باشد که این روزها در هر خانه یکی از آنها را می توان دید.

با این وجود هنوز هم کم و بیش مشکلاتی با این ابزار داریم که گاها می توانند مارا کلافه کنند!! برای مثال اگر شما یکی از مودم های سری اول تک آنتنه را در خانه خود دارید، توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر برای شما مقدور است یکی از مودم های جدید و بروز را خریداری کنید که دارای دو آنتن هستند و طبیعتا با وجود این دو آنتن، می تواند خانه را به بهترین شیوه ممکن تحت پوشش خود قرار دهد.



اما اگر قادر به خریداری مودم دو آنتنه نیستید، توصیه ای که برای شما داریم این است که جای مودم را در خانه خود تغییر دهید! یعنی چی؟! تصور کنید خانه شما 140 متر است و مودم را در یک گوشه از خانه قرار داده اید! خب طبیعتا میزان آنتن دهی مودم در گوشه های دیگر بسیار ضعیف خواهد بود و کاربری که به مودم شما از یک گوشه خانه متصل شود، نمی تواند از سرعت مودم شما بهرمند شود!

بنابراین اگر شما به دنبال جای مناسبی برای مودم خود در خانه هستید و نمی دانید که مودم را در چه جایی از خانه قرار دهید، در ادامه این مطلب  شما را آشنا خواهیم ساخت. همراه ما باشید.


پلانی که در زیر مشاهده می کنید برای یک خانه است که مرکز خانه، آشپزخانه می باشد و اتاق ها و سرویس بهداشتی در حول آشپزخانه متمرکز شده اند. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که مودم را برای آنتن دهی بهتر در وسط خانه قرار دهید! اما چرا؟! وقتی شما مودم را در مرکز خانه قرار می دهید، فرکانس های مربوطه به یک نسبت به سایر قسمت های خانه می رسد و در نتیجه اگر شما در هر گوشه از خانه باشید، می توانید به یک نسبت از آنتن دهی مودم استفاده کنید.


بهترین مکان نصب مودم در خانه

پلاین این خانه به گونه ای است که مودم دقیقا در آشپزخانه قرار گرفته است و علت هم این است که آشپزخانه در مرکز خانه جای گرفته است. اما جالب توجه است که این کار کمی مشکل دارد!! چرا؟! همان گونه که می دانید امروزه در هر آشپزخانه ای مایکروویو یا دستگاه هایی وجود دارد که دارای امواج هستند و با روشن کردن این دستگاه ها، منجر به مختل کردن امواج ارسالی مودم خواهید شد. با این وجود توصیه ای که ما برای شما داریم این است که مودم را در صورت ممکن در آشپزخانه قرار ندهید.
آنتن مودم تاثیری در آنتن دهی دارد؟!

آنتن مودم یکی از اصلی ترین اجزای مودم می باشد که در اکث مودم های قابل جابه جایی می باشد و شما می توانید آنتن مودم را به هر سمتی که مدنظرتان است، بچرخانید و در نتیجه اگز شما فردی هستید که بیشترین میزان مودم را دارید، می توانید آنتن مودم را به سمت اتاق یا قسمتی از خانه که شما در آن قرار گرفته اید، بچرخانید.
کاکتوس و امواج وای فای wifi



یکی از ضررهای وای فای، عبارت است از فرکانس هایی که به سرتاسر خانه ارسال می کنند و قرار گرفتن بیش از حد در کنار این فرکانس ها، می تواند آسیب های متفاوتی را به شخص وارد کند که در نهایت می توان به سردردهای شدید و... اشاره کرد. اما توصیه ای که برای شما داریم این است که شما می توانید برای گرفتن امواج وای فای با کاکتوس اقدام کنید که طبق تحقیق محققان، تاثیرگذار است و شما می توانید به راحتی امواج مضر مودم وایفای را بگیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین