کد خبر: ۲۲۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
وزیر ارتباطات در لایو اینستاگرام خود از آغاز ارتقاء سرعت اینترنت خانگی در تهران خبر داد.برای ارتقاء سرعت اینترنت خانگی لازم است ADSL به VDSL تغییر یابد.
ناطقان:  محمد جواد آذری جهرمی در در لایو اینستاگرام خود از آغاز ارتقاء سرعت اینترنت خانگی برای ۱۰ هزار مشترک اینترنت خانگی مخابرات ایران و شرکت شاتل خبر داد.

وی ادامه داد: طرح ارتقاء سرعت اینترنت خانگی به ۴ برابر از شهر قم آغاز شده و هم اکنون ۳۰ هزار مشترک در این استان از سرعت اینترنت با ۵ برابر برخوردار شده‌اند.

آذری‌جهرمی یکی از موانع ارتقاء سرعت اینترنت خانگی را کابل‌های مسی دانست که اکنون برای ارتباط بین شرکت مخابرات و مشترکات استفاده می‌شود.

وی گفت: برای ارتقاء سرعت اینترنت خانگی لازم است ADSL به VDSL تغییر یابد.

آذری‌جهرمی با تاکید بر اینکه در این راستا نیاز به تغییر در تجهیزات از سمت مشترکان نیست، ‌افزود: ما تجهیزات خود را تا نزدیکی مشترکان که با سیم مسی، اینترنت را دریافت می کنند تغییر می‌دهیم.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین