کد خبر: ۲۲۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی با تاکید بر تداوم ماموریت پلیس در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی از کشف بیش از سه هزار لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده و بیش از ۴۸ هزار عدد محصولات بهداشتی در دو روز گذشته خبر داد.
ناطقان: سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق اقلام و محصولات بهداشتی در کشور گفت: این طرح از همان نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور اجرا شده و همچنان نیز با قوت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور از طریق رصد اطلاعاتی بسیاری از موارد سودجویی و احتکار را کشف کرده‌اند، گفت: همچنین طی این مدت از صدها انبار و محل نگهداری محصولات بهداشت بازدید شده است.

مقیمی با اشاره به کشفیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی در دو روز گذشته، گفـت: طی این مدت سه هزار و ۱۲ لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده نظیر محلول و الکل و ۴۸ هزار و ۷۵۶ عدد انواع اقلام و محصولات بهداشت مانند ماسک، دستکش و ... نیز کشف و ضبط شده است. همچنین ۳۲ محتکر و سودجو نیز دستگیر شده‌اند که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرمشان روانه دادسرا شده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین