کد خبر: ۲۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: زندانیانی که به مرخصی رفته‌اند، ابتدا در محل‌های پیش‌بینی شده قرنطینه می‌شوند و پس از دریافت گواهی سلامت وارد زندان خواهند شد.
ناطقان: اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‎ها با اشاره به تأثیر تعیین کننده اعطای مرخصی به زندانیان در تأمین سلامت زندان‎ها در ایام شیوع ویروس کرونا، به تشریح اقدامات سازمان متبوعش در حفظ بهداشت و سلامت زندانیان پرداخت.

وی از خدمات کارکنان سازمان زندان‎ها به‎صورت ویژه تقدیر کرده و افزود: همکاران ما در سازمان زندان‎ها به‎صورت جهادی و شبانه‎روزی در تلاش هستند تا این بیماری وارد زندان‎ها نشود که این تلاش‎ها به بهای به خطر افتادن سلامتی بسیاری از آنها بوده است.

رئیس سازمان زندان‎ها همچنین از تدوین دستورالعملی برای نحوه بازگشت زندانیان از مرخصی خبر داد که بر اساس آن با همکاری وزارت بهداشت، زندانیان ابتدا در محل‎های پیش‎بینی شده برای قرنطینه مستقر می‎شوند و پس از دریافت گواهی سلامت وارد زندان خواهند شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین