کد خبر: ۲۲۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، از کاهش ۸۳ درصدی تعداد مسافران از یکم تا ۱۷ فروردین ماه ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ خبر داد.
ناطقان: امیر حسین صدیقی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم اجرای دستورالعمل های مرتبط جهت کاهش شیوع این بیماری، پایانه های تهران نیز شاهد کاهش ۸۳ درصدی مسافران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه ها با بیان همکاری و تعهد هموطنان مسئولیت پذیر نسبت به دستورالعمل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از شهروندان با ماندن در خانه هایشان و پرهیز از انجام سفرهای نوروزی سعی در همکاری برای مبارزه با شیوع این بیماری کردند و تعداد مسافران جابه جا شده از پایانه های برون شهری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران کاهش محسوس ۸۳ درصدی را تجربه کرد.

وی با اعلام کاهش ۷۱ درصدی در تعداد سرویس های خروجی از پایانه های پایتخت افزود: در بازه زمانی ۱۷ روز ابتدای فروردین ماه سال جاری در مجموع از پنج پایانه پایتخت ۱۰۵ هزار و ۶۰۲ مسافر خارج شده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، صدیقی در پایان ضمن قدردانی از همکاری هموطنان در رعایت توصیه های مسئولین برای مبارزه با بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: از آنجا که هنوز شیوع این بیماری مهار نشده است کماکان از هموطنان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و قطع زنجیره انتقال این ویروس از حضور در پایانه ها و انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین