کد خبر: ۲۲۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
ترامپ:
رئیس جمهور آمریکا در نشست روزانه مقامات کاخ سفید درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به شیوع کرونا در این کشور گفت: هفته سختی پیش رو داریم و ممکن است شرایط سخت طولانی‌تر شود ما در حال حاضر در وضعیت جنگی به سر می‌بریم؛ باید موضوع را جدی بگیریم و برای جلوگیری از گسترش کرونا به تدابیر پایبند باشیم.
ناطقان: به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست روزانه مقامات کاخ سفید درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به شیوع کرونا در این کشور گفت: هفته سختی پیش رو داریم و ممکن است شرایط سخت طولانی‌تر شود، اما امیدواری به فائق آمدن بر گسترش کرونا همچنان پابرجاست. در طول هفته آینده ممکن است شمار افراد مبتلا افزایش یابد. به همکاری با فرمانداران ایالت‌ها برای مقابله با کرونا ادامه می‌دهیم.
رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: بزرگترین توافق تجاری تاریخ آمریکا را با چین امضا کردیم و امیدواریم چین به آن پایبند باشد. زمان آن فرا رسیده است که چین به ما کمک کند.
وی افزود: ما در حال حاضر در وضعیت جنگی به سر می‌بریم؛ باید موضوع را جدی بگیریم و برای جلوگیری از گسترش کرونا به تدابیر پایبند باشیم.

ترامپ در ادامه گفت: مکالمه تلفنی آرامی با جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا درباره تحولات مربوط به کرونا داشتم و معتقدم او مرد خوبی است.
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره گزارش‌هایی مبنی بر گلایه بیمارستان‌ها از کمبود شدید وسایل آزمایش گفت: این صحت ندارد. کدام بازرس کل این گزارش را داده است و نام او چیست. اگر نام او را بگویید سپاسگزار می‌شوم. ما در حال انجام آزمایش بیش از هر کشوری در جهان هستیم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
خبرنگاری پرسید: آیا شما نگران اقدام تلافی در برابر تصمیم شما برای ممنوعیت صادرات اقلام پزشکی نیستید که از جمله آن تصمیم مودی نخست وزیر هند برای صادر نکردن هیدروکسی کلروکین به آمریکا و دیگر کشور‌ها است.
دونالد ترامپ گفت: من این تصمیم را دوست ندارم. من نشنیدم که این تصمیم او باشد. من دیروز با او صحبت کردم و ما گفتگو‌های بسیار خوبی داشتیم. من اگر او این کار را انجام دهد، متعجب خواهم شد، زیرا هند روابط بسیار خوبی با آمریکا دارد. هند سال‌ها در زمینه تجارت از آمریکا سود برده است. بنابراین، اگر این تصمیم گرفته شود، من متعجب خواهم شد. او باید به من می‌گفت. من صبح یکشنبه با او گفتگو داشتم. من تشکر کردم که اقلام ما می‌آید. مطمئنا اقدام تلافی جویانه وجود خواهد داشت.


منبع:صداوسیما
برچسب ها: ترامپ ، کرونا ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین