کد خبر: ۲۲۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
پزشکیان در واکنش به حضور نداشتن وزرا در مجلس گفت: چرا این دوستان در مجلس حاضر نیستند، یعنی برای ساعت ۹ نمی ‌وانستند خودشان را برسانند؟ این رفتارها، رفتار درستی نیست. ظاهرا مسئله را جدی نگرفتند. جاده‌ها هم که خلوت است و ترافیکی نبوده است.آقای امیری به آقای نوبخت و اعضای دولت بگویید تشریف بیاورند این رفتارها زبیا نیست ، ساعت ۱۰ است و دوستان نیامدند.
ناطقان:  مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ( سه‌شنبه ۱۹ فروردین) با بیان اینکه امروز همه وقت مجلس درباره موضوع بررسی وضعیت کرونا است، گفت: در جلسه امروز وزیر کشور، وزیر بهداشت در جلسه حضور داشته و گزارشی از وضعیت اقتصادی، بیماری و اتفاقات در کشور و منطقه خواهند داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمع‌بندی موضوعات مطرح شده در جلسه امروز را بعد از صحبت دولتمردان خواهیم داشت. لازم است از زحمات مردم، صدا و سیما، دولت، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کنم ضمن اینکه صدا و سیما با تمام تلاش اطلاع‌رسانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر با قدرت یک ماه برای مبارزه با کرونا عمل کنیم و در این مسیر اقداماتی عالمانه با اعتقاد و مشارکت همه مردم داشته باشیم، می‌‌توانیم از این بحران عبور کنیم. در جلسه امروز مسائل اقتصادی و معیشتی که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آمده است را بررسی خواهیم کرد.

پزشکیان تاکید کرد: آنچه مهم است این است که اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم، می‌توانیم ویروس را زمین‌گیر کنیم و با مشارکت همه مردم و به صورت عالمانه و دست به دست هم از بحران عبور کنیم.

در ادامه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از وزرای کشور، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد که گزاراشات خود را ارائه دهند که هیچ‌یک در صحن حاضر نبودند. پزشکیان در واکنش به این مطلب گفت: چرا این دوستان در مجلس حاضر نیستند، یعنی برای ساعت ۹ نمی ‌وانستند خودشان را برسانند؟ این رفتارها، رفتار درستی نیست. ظاهرا مسئله را جدی نگرفتند. جاده‌ها هم که خلوت است و ترافیکی نبوده است.

وی خطاب به معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای امیری به آقای نوبخت و اعضای دولت بگویید تشریف بیاورند این رفتارها زبیا نیست ، ساعت ۱۰ است و دوستان نیامدند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: وزرا ، مجلس ، ناطقان ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین