کد خبر: ۲۲۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان هنوز ۳ ماه از دستمزدش را دریافت نکرده است.
ناطقان: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال ۹۸ بود که در آخرین تورنومنتی که همراه با تیم ملی به آن اعزام شد توانست برای دومین مرتبه در تاریخ برای تیم ملی ایران سهمیه المپیک بگیرد.

اما اودر ابتدای سال ۹۹ و با تعویق رقابت‌های المپیک بنا به درخواست فدراسیون والیبال ایران به همکاری‌اش  پایان داد تا پرونده حضور ۲ ساله‌اش در ایران با عنوان‌هایی، چون قهرمانی بین قاره‌ای، قهرمانی بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، حضور در فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بسته شود.

سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال کشورمان، اما حالا عملا کارش در ایران تمام شده و تنها به صورت مکتوب پایان همکاری ۲ طرف ثبت نشده است؛ او اما در این میان نزدیک به ۲ -۳ ماه دستمزدش را طلب دارد، طلبی که مشکلی برای پرداخت آن وجود ندارد، اما به دلیل آن که او به ایران نیامده به دستش نرسیده است.  

حالا مسئولان فدراسیون والیبال قصد دارد تا به طریقی دستمزد او را به حسابش واریز کنند و یا با روشی به دست او برسانند. 
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین