کد خبر: ۲۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران وضعت تهران تا امروز را نرمال دانست و گفت: باتوجه به برودت هوا از امروز شرایط استان درحالت نارنجی قرار دارد.
ناطقان: منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران درباره شرایط کلی استان درپی بارش‌های اخیر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا کشاورزان تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: با اعلام سازمان هواشناسی قبل از فعالیت سامانه بارشی اخطاریه بر اساس رنگ بندی برای نقاط مختلف استان صادر شده و تمام فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مکلف به رعایت مسائل ایمنی در تشدید بارش‌ها شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آبگرفتگی‌های مختصر اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ نقطه انسدادی نداشتیم و برای امروز اخظار نارنجی برای استان تهران صادر شده است.

درجاتی به کاهش دمای بین ۵ تا ۱۰ درجه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برودت ناگهانی هوا کشاورزان و پرورش دهندگان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات انجام دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین