کد خبر: ۲۲۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
رئیس سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد: طرح جداسازی رانندگان از مسافران در ۳ هزار تاکسی به صورت آزمایشی از امروز آغاز شد.
ناطقان: علیرضا قنادان، رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: این طرح در پایانه‌ها و خطوط تاکسیرانی پرتراکم از امروز عملیاتی شد و فضای استقرار راننده با پوشش پلاستیکی از مسافران جدا خواهد شد.


وی گفت: همچنین مقرر شد همه تاکسی‌های خطی و گردشگری از این پس تا ۳۱ فروردین دو نفر در صندلی عقب و یک نفر در صندلی جلو سوار کنند.

قنادان افزود: این طرح به صورت غیررسمی به خواست رانندگان و برای حفظ سلامت مسافران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام می‌شد، اما پس از ابلاغ دستورالعمل دولت درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از اواسط هفته همه رانندگان موظف هستند حداکثر ۳ سرنشین را سوار کنند و تغییری در نرخ کرایه تاکسی‌ها نیز نخواهیم داشت.

رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: البته اگر این روند طولانی شود پس از ۳۱ فروردین با توجه به اینکه هم اکنون نیز تاکسیران‌ها با کاهش مسافر مواجه هستند و مشکلات معیشتی نیز دارند، باید مجوزهایی برای تغییر نرخ کرایه تهیه شود، زیرا نرخ گذاری‌های فعلی براساس ظرفیت ۴ مسافر است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین