کد خبر: ۲۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
زن و مردی که فقط 3 دقیقه از زمان ازدواجشان گذشته بود، به دلیل یک اتفاق بسیار عجیب و باورنکردنی از یکدیگر جدا شدند.
ناطقان: بی ثباتی برخی از ازدواج ها ریشه در عوامل متعددی دارد که مهم ترین آن نداشتن اخلاق مناسب بین زن و مرد است ، مهمی که در نهایت به نداشتن تفاهم منجرشده و با طلاق به پایان می رسد . هرکدام از زوجینی که کارشان به جدایی کشیده است مطمئنا دلیل خاص خودشان را داشته اند که پس از مدتی زندگی مشترک همان عامل جدایی شان شده ، دلیلی بزرگ یا شایدهم بسیار کوچک مثل زوجی که ماجرای جدایی شان را در این بخش از سرگرمی می خوانید.

عروسی که 3 دقیقه بعد ازدواج از همسرش طلاق گرفت

بله درست متوجه شدید این زوج جوان تنها 3 دقیقه به طور رسمی زن و شوهر بودند و زندگی مشترکشان به خاطر حرکتی که در مقابل مسئول ثبت ازدواج این دو رخ داد همان جا به پایان رسید و عروس خانوم وقتی شرایط را برای ادامه همراهی با مرد رویاهایش نامناسب دید تقاضای طلاق کرد و جدایی اش را رسما در همان دفترخانه ثبت کرد.


به گزارش Q8 News عروس و داماد بعد از ثبت ازدواجشان هنگامی که از در محل ثبت ازدواج خارج می شدند به اختلاف برخوردند و پیش مسئول ثبت بازگشتند و از هم رسما جدا شدند ، ماجرا از این قرار بود که هنگام بیرون رفت از دفتر خانه پای عروس خانم کمی دچار لغزش شد و تعادلش را از دست داد و در همین لحظه اقای داماد او را با عبارتی مخصوص در زبان عرب ها " احمق" خواند و به خیال خودش با همسرش شوخی کرد غافل از اینکه همسرش از این نوع شوخی خوشش نمی آید ؛ گفتن این کلمه همانا و بازگشت عروس خانم به داخل دفترخانه و درخواست طلاق دادن همانا.

عروس با قطعیت درخواست طلاق داد و همان جا درست 3 دقیقه بعد از ثبت ازدواجشان طلاق او و همسرش نیز ثبت شد.
برچسب ها: طلاق ، ازدواج ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین