کد خبر: ۲۲۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
در ساعات پایانی معاملات روز چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) پس از انتشار گزارشاتی از مذاکرات کاهش تولید اوپک پلاس قیمت نفت به طور ناگهانی جهش کرد.
ناطقان:  به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در ساعات پایانی معاملات روز چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) پس از انتشار گزارشاتی از مذاکرات کاهش تولید اوپک پلاس قیمت نفت به طور ناگهانی جهش کرد.

این جهش قیمت پس از این اتفاق افتاد که خبرگزاری بلومبرگ در گزارش خود به نقل از وزیر انرژی الجزیره اعلام کرد که اعضای اوپک پلاس در دیدار مجازی روز پنج‌شنبه خود در مورد کاهش تولید بزرگ ۱۰ میلیون بشکه در روز مذاکره خواهند کرد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۱۰.۸۸ درصد یا ۲.۵۷ دلار جهش کرد و به ۲۶.۲۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت هم ۵.۶۸ درصد یا ۱/.۸۲ دلار جهش کرد و به ۳۳.۶۹ دلار رسید.

صندوق نفت ایالات متحده (یواس‌او) که شاخصی برای ثبت قیمت معاملاتی نفت خام آمریکا است، به علت نوسان شدید قیمت در انتهای معاملات، موقتاً بسته شد.
منبع: مهر
برچسب ها: جهش ، قیمت ، نفت ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین