کد خبر: ۲۲۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
دولت اردن ممنوعیت آمد و شد کامل در این کشور را برای ۴۸ ساعت آتی اعلام کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، امجد العضایله، سخنگوی دولت اردن در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با سعد جابر، وزیر بهداشت این کشور اعلام کرد: ممنوعیت کامل رفت‌وآمدها در اردن از ساعت ۱۲ بامداد جمعه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ بامداد یکشنبه ادامه خواهد داشت و بجز کارکنان مراکز پزشکی و تعداد محدودی از کارگران و مسؤولان شامل حال کسانی که حتی مجوز عبورو مرور دارند نیز می‌شود.

العضایله در ادامه به شهروندان اردنی درباره نقض این ممنوعیت هشدار داد و گفت که این اقدام آنها را تحت مسؤولیت قانونی قرار خواهد داد.

سخنگوی دولت اردن در ادامه گفت: کارها صبح یکشنبه به حالت عادی خود بازخواهند گشت و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا شش عصر نیازهای خود را برطرف کنند.

وزیر بهداشت اردن نیز اظهار کرد: با ثبت پنج مورد جدید ابتلا به کرونا در امان به دلیل حضور در نقاط تجمع، تعداد کل مبتلایان در کشور به ۳۵۸ نفر افزایش یافت. همچنین ۱۲ تن دیگر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند و به این ترتیب تعداد کل بهبودیافتگان به ۱۵۰ تن رسید و در کل از مجموع مبتلایان به کرونا تاکنون شش مورد فوتی داشتیم.

اردن برای مقابله با شیوع کرونا قانون (فوق‌العاده) "دفاع" را تصویب کرد و در حال حاضر نیز ممنوعیت جزئی رفت‌وآمدها را اجرا می‌کند.

همچنین مسؤولان اردنی ورود و خروج به شهر امان و سایر استان‌های این کشور را ممنوع کرده و شهر اربد واقع در شمال این کشور را به شکل کامل قرنطینه کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین