کد خبر: ۲۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدیریت شهری تهران اقداماتی را برای حضور دو سوم کارکنان در سطح شهر پیش بینی کرده است.
ناطقان: از صبح شنبه ۲۳ فروردین ماه طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۰۰ اجرایی خواهد شد که از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ شهروندان شاغل دو ساعت فرصت دارند یک خروج رایگان از محدوده طرح‌های ترافیکی داشته باشند. همچنین شهروندان برای استفاده از تخفیف‌های طرح ترافیک حداقل باید ۵۶ هزار تومان اعتبار در حساب شهروندی خود داشته باشند.

ناوگان اتوبوس رانی با تمام ظرفیت خود به مسافران خدمات رسانی می‌کند و علامت‌هایی را نیز بر روی صندلی‌های اتوبوس گذاشته تا فاصله اجتماعی رعایت شود. در صندلی‌های دو تایی تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و در کف اتوبوس‌ها نیز علامت‌هایی نصب شده است.

مدیران اتوبوس رانی از شهروندان درخواست کردند برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوار شدن در اتوبوس‌هایی که مسافر زیاد دارند، خودداری کنند. همچنین طرز رزرو صندلی برای اتوبوس‌های خارج از ناوگان حمل و نقل عمومی اجرایی خواهد شد. این طرح در شرکت‌های اتوبوس واحد اجرایی نمی‌شود.

در تاکسی‌ها نیز برای رعایت طرح فاصله گذاری تنها سه مسافر سوار خواهند شد و برای ایجاد فاصله میان رانندگان تاکسی و مسافران نیز طلق هایی نصب شده است که در مرحله اول این جداسازی بر روی ۳ هزار دستگاه تاکسی اجرایی شده است.

در مترو نیز نشانه‌های فاصله گذاری بر روی پله‌های برقی، راهروهای مترو و ایستگاه‌ها و داخل واگن‌ها انجام شده و به جز ضدعفونی کردن قطارها، ایستگاه‌ها و پایگاه‌ها در چندین نوبت، مدیران مترو از شهروندان درخواست کردند که به برچسب‌های فاصله گذاری شده توجه کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین