کد خبر: ۲۲۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، اعلام کرد: تا پایان فروردین ماه از ورود خودروها به شهرها به ویژه خودروهایی که پلاک شهر مقصد را نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.و پلیس راهور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این طرح را با جدیت ادامه خواهد داد. بیش از ۵ هزار خودرو در طول اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توقیف شدند.
ناطقان:  سید کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: در طول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بیش از ۴۰ هزار خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و ۳۱۵ هزار خودرو به شهرهای مبداء بازگشتند.

 سردار هادیانفر در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: با ابلاغ این طرح از هشتم فروردین، مأموران پلیس راهور فاصله گذاری اجتماعی را در ۷۱۵ نقطه از ورودی شهرها اجرایی کردند، تا دیروز ۵۶ درصد در ترددات جاده‌ای کاهش داشتیم و تا پایان فروردین ماه از ورود خودروها به شهرها به ویژه خودروهایی که پلاک شهر مقصد را نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و پلیس راهور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این طرح را با جدیت ادامه خواهد داد.

هادیانفر در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۵ هزار خودرو در طول اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توقیف شدند، ضمن این که در این مدت بیش از ۴۰ هزار خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند اما با توجه به توصیه ها و تاکیدات صورت گرفته، رانندگان بیش از ۳۱۵ هزار خودرو با دریافت تذکر به شهرهای خود بازگشتند.
منبع: مشرق
برچسب ها: خروج ، خودرو ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین