کد خبر: ۲۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
نگاهی به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شرق آسیا نشان می‌دهد روند کاهش ابتلا به این ویروس در چین و کره جنوبی ادامه دارد.
ناطقان:  مقام‌های چین، کره جنوبی و ژاپن درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشورها اظلاع رسانی کردند.

کمیسیون ملی بهداشت چین در ادامه اطلاع رسانی درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد، طی یک روز گذشته ۹۹ مورد جدید ابتلا به ویروس در چین ثبت شده که ۹۷ نفر از آنها منشأ خارجی داشتند و از خارج چین به کشور برگشته‌ بودند.

طبق اعلام این نهاد دولتی چین، در حال حاضر شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۸۲۰۵۲ نفر رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین خبر داد، ۷۷۵۷۵ نفر از مبتلایان درمان شده و مجموع جان باختگان ویروس کرونا در این کشور به ۳۳۳۹ نفر رسیده است.

در کره جنوبی، روند کاهش ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان ادامه دارد. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده  است.

با احتساب مبتلایان تازه در کره جنوبی، شمار کل مبتلایان در این کشور به ۱۰۵۱۲ نفر افزایش یافته است و از این میزان ۷۳۶۸ نفر درمان شده‌اند.

طبق آمار رسمی کره جنوبی، با فوت سه نفر در شبانه روز گذشته، شمار کل جان‌باختگان ویروس کرونا در این کشور ۲۱۴ نفر شده است.

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن، «شینزو آبه» نخست‌وزیر این کشور با ارسال یک ویدئوی کوتاه در شبکه های مجازی که حضور او در خانه را نشان می‌دهد، از مردم این  کشور خواسته در منازلشان بمانند.

نخست‌وزیر ژاپن در حالی مردم این کشور را به در خانه ماندن تشویق کرده که او اخیرا برای مقابله با کرونا در ژاپن وضعیت اضطراری اعلام کرد.

آخرین آمارها از وضعیت کرونا در ژاپن حاکی از ان است که شمار مبتلایان به ۶۷۴۸ و تعداد جان باختگان به ۱۰۸ نفر افزایش یافته است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین