کد خبر: ۲۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
در میان هشدارهای سازمان‌های جهانی درباره خطر شیوع ویروس کرونا در اردوگاه‌های شامل هزاران زن عضو داعش و خانواده‌هایشان، زنان این تشکیلات تروریستی در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی در یکی از اردوگاه‌های منطقه حسکه سوریه تاکید کردند، هرگز به کرونا مبتلا نمی‌شوند.
ناطقان:  به نقل از سومریه نیوز، در فیلمی که از اردوگاه زنان و فرزندان اعضای داعش در حسکه سوریه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک زن عضو داعش مدعی است: ما به بیماری کرونا مبتلا نمی‌شویم، ما از خدا می‌ترسیم و نماز می‌خوانیم و روزه می‌گیریم و از ابوبکر البغدادی (سرکرده سابق داعش) پیروی می‌کنیم. آیا مسلمانی را دیده‌ای که از بیماری کرونا بمیرد؟

در جریان این مصاحبه یک زن دیگر که لهجه‌ای آفریقایی دارد وارد بحث شده و می‌گوید: مسلمان به کرونا مبتلا نمی‌شود و فقط کفار هستند که به این بیماری مبتلا می‌شوند و این خداوند است که کرونا را فرستاده، کرونا یکی از سربازهای خداوند است.

اداره خودمختار در مناطق شمال و شرق سوریه تدابیر پیشگیرانه را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته که مهمترین آنها بستن گذرگاه‌ مرزی بین این منطقه و اقلیم کردستان عراق و نیز تداوم تعطیلی مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌هاست.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا ، زنان ، داعش ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین