کد خبر: ۲۲۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
دومین روز هفته برای فعالان بازار ارز، با ثبات نرخ در صرافی های بانکی و رشد نسبی در بازار آزاد همراه شده است. روندی که همچنان تحت تاثیر افت تقاضا در فضای کرونایی قرار داد و از سمت عرضه نیز، تحرک چندانی مشاهد نمی شود.
ناطقان: در معاملات امروز (یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، به نرخ 15500 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15600 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، بدون تغییر می باشد. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 16900 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 17000 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری تا به این لحظه نداشته است.

این ثبات شاخص ارزی در حالی است که در بازار آزاد ارز، شرایط کمی متفاوت است. به گونه ای که بر اساس اطلاعت دریافتی از معاملات حاشیه بازار، هر اسکناس دلار آمریکا به رقم 16230 تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است. یورو نیز در بازار آزاد، هم اکنون به نرخ 17740 تومان معامله می شود.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز ثابت اعلام کرد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه بیست و چهارم  فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۲ هزار و ۳۱۲ ریال و هر یورو نیز  به قیمت ۴۵ هزار و ۹۳۴ ریال نسبت به روز گذشته ثابت اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۹۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۲۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۱۱۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۵۲ ریال، روپیه هند ۵۵۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵  هزار و ۴۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۱۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۵۲۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۳۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۷۱ ریال، روبل روسیه ۵۷۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۶۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۰۰ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۰۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۴۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۹۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۷۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۵۸۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۵۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۴۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۱۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۶۵۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۶۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۲۲۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۱۰۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: دلار ، یورو ، ناطقان ، قیمت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین