کد خبر: ۲۲۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی است.
ناطقان: احمد جنیدی، افزود: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره‌ها و نمایشگا‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.


جنیدی افزود: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و ... و همه خدمات از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوتراپی، پیشخوان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می‌گردد ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین