کد خبر: ۲۲۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
زالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به میزان ۳ درصد رشد داشته است.
ناطقان: علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: میزان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران به اندازه ۳ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است و تعداد ۴۵۰ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۱۰۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

او ادامه داد: بر اساس آمار‌ها میزان بستری بیماران در بخش عادی به اندازه ۴ درصد کاهش و بستری بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه به اندازه ۳ درصد رشد داشته است.

زالی تاکید کرد: امروزه حدود ۳۶۲ هزار نفر از ناوگان مترو استفاده کردند که این موضوع نشان‌دهنده رشد قابل توجهی از حضور مردم در مترو است و باعث ایجاد نگرانی شده است.

او با اشاره به اینکه خطوط ۱ و ۲ مترو پرتراکم‌تر است، گفت: افراد برای انجام کار‌های ضروری که باید در سطح شهر و مراکز شلوغ حضور یابند باید از وسایل حفاظتی مانند دستکش و ماسک استفاده کنند. من از مردم درخواست دارم از تردد غیر ضروری در سطح شهر به ویژه مراکز شلوغ پرهیز کنند.

زالی گفت: یکی از مشکلات ما این است که ماسک به اندازه کافی در بین مردم توزیع نشده است و احتمال دارد که همه مردم از ماسک برخوردار نباشند و افراد توانایی تهیه ماسک را نداشته باشند. که من پیشنهاد می‌کنم از ماسک‌های خانگی و تولید داخل استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین