کد خبر: ۲۲۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل اتحادیه تاکسرانی کشور درخصوص بازگشت هزینه سرویس مدارس به والدین گفت: این مساله تابع مصوبات کارگروه ماده ۱۸ هر شهر است و در صورت تائید کارگروه باید به والدین بازگردانده شود.
 ناطقان: «مرتضی ضامنی» مدیرعامل اتحادیه تاکسرانی کشور در خصوص بازگشت هزینه سرویس مدارس به والدین با توجه به ادامه تعطیلی‌ها گفت: این موضوع تابع مصوبات کارگروه ماده ۱۸ هر شهر است و متناسب با مفاد تفاهم نامه ای که بین والدین، مدارس و رانندگان منعقد شده است، اجرایی می‌شود.

او در خصوص بازگشت هزینه سرویس مدارس که آن را به صورت کامل دریافت کرده بودند، گفت: این مساله تابع مصوبه کارگروه ماده ۱۸ است و در صورتی که براساس قرارداد فی مابین و تایید کارگروه ماده ۱۸ بازگشت هزینه سرویس مدارس به والدین تصویب شود حتما باید بازگردانده شود، از طرفی در صورتی که تصویب بشود و مدارس این پول را برنگردانند، این وجه حتما باید به شرکت های حمل ونقل و در نهایت به راننده بازگردانده شود. باید این پول ها تعیین تکلیف شود.

او همچنین در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعیین سقف مسافر در تاکسی ها گفت: این موضوع پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی شهرهای کشور است و در همه شهرها این اقدام انجام می شود و در صندلی عقب تنها باید دو مسافر سوار شود و در صورتی که که قرار است از صندلی جلو استفاده شود، حتما باید جداکننده بین مسافر و راننده نصب شود، چرا که بنابر اعلام وزارت بهداشت، یکی از اقشاری که بسیار در خطر ابتلا به کرونا هستند، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی هستند.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین