کد خبر: ۲۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن در این کشور پرداخت.
ناطقان: به نقل از عکاظ، محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن پرداخت.

وی افزود: ۴۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته تایید شده که این موارد در ریاض، مدینه منوره، مکه مکرمه، جده، تبوک، عرعر، خلیص، طایف، الهفوف، خمیس مشیط، بریده، نجران، سبت العلایه، القنفذه، الخرج، الظهران، احد رفیده بوده که به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۹۳۴ نفر افزایش پیدا کرد

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین از ۶ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا خبر داد و اعلام کرد: فوتی های جدید از مکه مکرمه، القطیف، مدینه منوره، جده هستند که شمار فوتی ها به ۶۵ نفر افزایش پیدا کرد.

محمد العبد العالی در ادامه گفت که ۴۴ نفر هم طی ساعات گذشته بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند که شمار بهبود یافتگان هم به ۸۰۵ نفر رسیده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین