کد خبر: ۲۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بحث حمل و نقل عمومی در تهران کمبودهای زیادی وجود دارد و حداقل به دو تا سه هزار اتوبوس دیگر نیازمند هستیم تا به شرایط بهتری برسیم.
ناطقان: سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه در بحث حمل و نقل عمومی، حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد اتوبوسهای در تهران فرسوده است، اظهار کرد: در بحث حمل و نقل عمومی در تهران کمبودهای زیادی وجود دارد و حداقل به دو تا سه هزار اتوبوس دیگر نیازمند هستیم تا به شرایط بهتری برسیم.


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: طبیعتاً بدون وجود این منابع برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داخل اتوبوسها، گزینه بعدی پذیرش افزایش ترافیک بود به همین دلیل طرح ترافیک لغو شد.

وی درباره تمدید اعتبار گواهینامه‌های منقضی شده نیز گفت: گواهینامه‌های منقضی شده تا پایان اردیبهشت ماه اعتبار دارند و در صورت لزوم نیز زمان تمدید بیشتر خواهد شد.

این مقام انتظامی درباره توقیف وسایل‌نقلیه نیز گفت: سعی کردیم توقیفها را به حداقل ممکن برسانیم البته اکنون با توجه به رعایت توصیه‌ها توسط مردم، شاهد کاهش ترافیک و تردد هستیم و به غیر از ساعتهای ۶:۳۰ تا ۸ صبح و ۱۴ تا ۱۶ که کارمندان سر کار می‌روند و تقریباً مانند سال گذشته است در مابقی ساعت کاهش ۷۰ درصدی ترافیک نسبت به سال گذشته روی داده است.

مهماندار متذکر شد: البته با تخلفات حادثه‌ساز و خطرناک حتماً برخورد خواهیم کرد.
منبع: مشرق
برچسب ها: کمبود ، اتوبوس ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین