کد خبر: ۲۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
با مرگ بیش از ۷۰۰ نفر دیگر در انگلیس، شمار قربانیان کرونا در این کشور به بالای ۱۱ هزار نفر رسید.
ناطقان: به نقل از اسکای نیوز، با ثبت مرگ بیش از ۷۰۰ نفر دیگر بر اثر کرونا، شمار قربانیان این ویروس در انگلیس به بالای ۱۱ هزار نفر رسید.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده، با ثبت مرگ ۷۱۷ نفر دیگر، شمار قربانیان کرونا در انگلیس به ۱۱ هزار و ۳۲۹ نفر رسیده است.

همچنین با ثبت چهار هزار و ۳۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار مبتلایان در این کشور به ۸۸ هزار و ۶۲۱ نفر رسیده است.

این در حالی است که طبق برخی گزارش‌ها، مقامات انگلیس برای تدفین قربانیان ویروس کرونا، به حفر گور‌های جمعی روی آورده اند.

بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس تصاویری از یک دستگاه بیل مکانیکی در انگلیس را پخش کرد که مشغول حفاری زمین و آماده کردن یک گور جمعی برای تدفین متوفیان کرونا بود.

پیش‌تر منابع خبری اعلام کردند انگلیس در شمار مبتلایان به کرونا از چین نیز پیشی گرفته است. انگلیس با ثبت بیش از ۸۸ هزار مورد ابتلا به کرونا، رتبه ششم را در میان کشور‌های جهان داراست. این در حالی است که چین با دارا بودن بیش از ۸۲ هزار نفر، رتبه هفتم مبتلایان را در میان کشور‌های جهان داراست.

آمریکا نیز با دارای بودن بیش از ۵۶۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان در میان کشور‌های جهان پیشتاز است. شمار قربانیان کرونا در این کشور نیز از ۲۲ هزار مورد فراتر رفته است.

اسپانیا و ایتالیا نیز به ترتیب با دارای بودن بیش از ۱۶۹ هزار و ۱۵۴ هزار مبتلا، رتبه‌های دوم و سوم را در میان کشور‌های جهان دارا هستند.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۷۲ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه ۱۱۶ هزار نفر نیز طبق آمار‌های رسمی، بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.
برچسب ها: کشته ، کرونا ، انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین