کد خبر: ۲۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
پایان بی‌نتیجه جلسه شش ساعته رهبران ۲ رقیب انتخاباتی برای تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی، رئیس این رژیم را مجبور به تمدید ضرب الأجل کرد.
ناطقان: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» و «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف انتخاباتی «آبی و سفید» به منظور رایزنی و گفت‌وگو بر سر تشکیل کابینه تشکیل جلسه دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گزارش دادند که این جلسه بدون حصول توافق و نتیجه‌ای بر سر تشکیل کابینه فراگیر به پایان رسید.

وب‌سایت عبری ۰۴۰۴ نوشت که نتانیاهو و بنی‌گانتز و تیم‌های مذاکره کننده آن دو نزدیک به شش ساعت با هم صحبت کردند و نتیجه این دیدار طولانی این شد که بار دیگر بر سر تشکیل دولت «اضطراری ملی» دیدار کنند.

رهبر ائتلاف آبی و سفید بعد این دیدار گفت که به اتخاذ تصمیمات صحیح برای شهروندان رژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد وحدت ادامه خواهد داد.

همزمان «رووین ریولین»، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به دو رقیب انتخاباتی که طی یک سال گذشته و با سه دور برگزاری انتخابات پارلمانی موفق به کسب اکثریت آراء برای تشکیل کابینه نشده‌اند، ضرب الأجل ۴۸ ساعته اضافی داد تا با تشکیل کابینه فراگیر ملی به توافق برسند تا از این طریق، مانع از تداوم شکاف و بحران سیاسی بی‌سابقه ایجاد شده در تاریخ این رژیم شوند.
منبع: فارس
برچسب ها: نتانیاهو ، گانتز ، جلسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین