کد خبر: ۲۲۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
استاندار کرمان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیلاب گفت: بر این اساس وضعیت قرمز در کرمان اعلام شده است.
ناطقان: محمدجواد فدایی عصر چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از عصر امروز تا پایان هفته وضعیت کل استان و به خصوص جنوب کرمان قرمز اعلام شده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کرمان افزود: فرمانداران باید آمادگی لازم در این خصوص را داشته باشند و اقدامات مورد نیاز در راستای بررسی و تخلیه مسیرهای رودخانه‌ها را انجام دهند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در ابتدای ماه جاری ظرف ۱۰ روز در کهنوج ۱۴۴ میلیمتر بارندگی را شاهد بودیم، بیان کرد: اکنون هم فرمانداران باید روستاها و منازل در معرض خطر را شناسایی کرده و افراد در معرض آسیب را در مناطق امن اسکان دهند.

فدایی گفت: تا روز شنبه در استان کرمان آماده‌باش اعلام می‌کنیم ضمن اینکه مدیران و فرمانداران باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند و مرخصی و مأموریت‌ها نیز لغو می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین