کد خبر: ۲۲۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: جمعی از منتخبین مجلس یازدهم در دیدار با رئیس دستگاه قضا آمادگی خود برای همکاری با قوه قضاییه در مبارزه با فساد را اعلام کردند.
ناطقان: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از منتخبین مجلس یازدهم با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا دیدار و از اقدامات در قوه قضاییه در مبارزه با فساد تأکید کردند.

وی افزود: این تعداد از افراد که ۱۸ نفر از منتخبین مجلس یازدهم و در واقع کارمندان و قضات و به طور کل کارکنان دستگاه قضا بودند که به مجلس یازدهم راه پیدا کردند در این دیدار آمادگی خود برای همکاری مستمر با دستگاه قضا در مبارزه با فساد را اعلام کردند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این دیدار بنا شد تا اینگونه جلسات مابین این منتخبین با رئیس دستگاه قضا به طور مستمر ادامه داشته باشد و موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین