کد خبر: ۲۳۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه گفت که این کشور بیش از این درباره حملات در شمال سوریه صبر نخواهد کرد.
ناطقان:  «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه گفت که از این بیشتر درباره ادامه حملات به مناطق امن در شمال سوریه که با توافقات انجام شده در تضاد است صبر نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری «تی‌آرتی»، وی در ادامه گفت: «به زودی اخبار خوشحال کننده‌ای از لیبی خواهیم شنید و تصمیم داریم با حمایت از دولت قانونی وفاق ملی، این کشور را به منطقه صلح تبدیل کنیم.»

رئیس جمهور ترکیه همچنین به شرایط و محدودیت‌های کنونی در این کشور به دلیل شیوع کرونا اشاره کرد و گفت که لغو تدریجی محدودیت‌های کرونا از ابتدای هفته آینده با تخصیص ساعت‌هایی برای خروج افراد سالمند و نوجوان از منزل آغاز خواهد شد.

وی افزود که مرکز خرید نیز از ابتدای هفته آینده با اتخاذ تدابیر لازم درب‌های خود را خواهد گشود و لغو محدودیت‌های ورود و خروج میان ۷ استان از بامداد سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به بیش از ۱۲۷ هزار نفر و قربانیان کرونا نیز به ۳۴۶۱ نفر در این کشور رسیده است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین