کد خبر: ۲۳۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
فدراسیون جهانی بسکتبال، تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی اندونزی، ژاپن و فیلیپین را اعلام کرد.
ناطقان: امروز (دوشنبه) ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، با اعلام فدراسیون‌جهانی بسکتبال (FIBA) زمان رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ مشخص شد. به این ترتیب این رقابت‌ها باید ۲۵ آگوست تا ۱۰ سپتامبر همان سال برگزار شود.

مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ قرار است در سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار شود. این برای نخستین بار است که جام جهانی بسکتبال با ‌میزبانی بیش از یک‌ کشور پیگیری خواهد شد. رقابت‌های مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی شهر مانیل، پایتخت فیلیپین برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها نیز همانند جام جهانی ۲۰۱۹ چین که قهرمانی اسپانیا را به همراه داشت، با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. مسابقات انتخابی جام ‌جهانی ۲۰۲۳ نیز همانند سیستم بازی‌های انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۱۹ در قالب شش پنجره در قاره‌های آفریقا، آمریکا، آسیا-اقیانوسیه و اروپا طی ۱۵ ماه مسابقه پیگیری می‌شود.

طبق اعلام FIBA مسابقات انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۳ اندونزی، ژاپن و فیلیپین، از فوریه سال ۲۰۲۰ در اروپا آغاز می‌شود. سایر مسابقات انتخابی در دیگر نقاط جهان نیز از نوامبر سال ۲۰۲۱ تا فوریه ۲۰۲۳ با شرکت ۸۰ تیم از قاره‌های‌مختلف پیگیری می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین