کد خبر: ۲۳۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به حواشی این فدراسیون و چرخه انتخابی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هیچ تعارفی با کسی ندارم و به کار جمعی اعتقاد دارم.
ناطقان: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: مربی تیم ملی حتما نباید قهرمان المپیک باشد. من بدون تعارف در کشتی از همه کمتر می‌فهمم، اما فوق العاده مشورت پذیرم و از همه حتی آن‌هایی که مخالف هستند استفاده می‌کنم. من نمی‌توانم مثل خبرنگاران بنویسم، اما آن‌ها هم حتما نتوانستند مثل من کشتی بگیرند. همه ما بخاطر کشتی دور هم جمع شده ایم و اگر کشتی بالا برود همه ما به آن افتخار می‌کنیم.



رئیس فدراسیون کشتی افزود: حتما هر کاری که سر و صدا زیاد داشته باشد کار خوبی است. من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی تیم ملی را ابلاغ می‌کردم، اما چند هفته است که با همه می‌نشینیم و درباره چرخه انتخابی صحبت‌ها را می‌شنویم.

دبیر بدون اشاره به نام غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کرده بود، گفت: بنا واقعا مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. گله داریم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتما جوابگو باشد، اما بنا بنده خدا مشکل شخصی داشت. او دیروز آمد و جلسه خوبی هم با یکدیگر داشتیم.

او با تاکید بر اینکه طرح چرخه انتخابی با کمک کارشناسان تدوین شده است، گفت: این طرح خیلی چکش کاری شده و ممکن است ایراد هم داشته باشد، اما همه سعی ما این بوده بهترین و عادلانه‌ترین روش را با کمک اهل فن تدوین کنیم.


رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: یکی از دیدگاه‌های ما این است که مسابقات قهرمانی کشوری احیا شود. چرخه فقط به معنای انتخابی تیم ملی نیست و هدف این است که کشتی در کشور توسعه پیدا کند. همه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری شانس دارند و از همه سرمایه‌های خود استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: اصحاب رسانه بابت مطالبی که می‌نویسند چه موافق و چه مخالف به شخصه از آن‌ها ممنون هستم، چرا که همه ما به دنبال این هستیم که کشتی بالا برود و همه باید در این راه تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی چند ضلع از جمله کشتی گیر، مربی، داور، فدراسیون را دارد و یک ضلع کشتی نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند. حتی کسانی که مغرضانه نیز می‌نویسند با ما هستند.

قهرمان المپیک در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی گفت: همه چیز در این طرح دیده شده است. به دنبال این هستیم که حقی از کسی ضایع نشود، کشور‌هایی نظیر روسیه و آمریکا بر اساس طرح انتخابی که دارند توانسته اند در رقابت‌های جهانی و المپیک مدال‌های فراوانی را کسب کنند و اگر ما نیز با هم باشیم و این طرح را اجرا کنیم جایگاه کشتی ما در سال‌های آینده بهتر خواهد شد و قطعا این طرح ماندگار می‌شود.

او ادامه داد: از شما می‌خواهم که به خوبی به صحبت‌های ما در مورد این طرح گوش کنید و تا آخر با همراه باشید و پس از آن پاسخگوی تمامی سئوالات شما هستیم.

رئیس فدارسیون کشتی در مورد انستیتو بین المللی کشتی گفت: از نظر من هرکس باید در جایگاهی که دارد کار کند و کار خودش را نیز بلد باشد. حتما یک مربی بزرگ نباید قهرمان المپیک و جهان باشد، اما اگر هم بود چه بهتر. من مرحوم معزی پور را برای شما مثال می‌زنم که چه خدمتی به کشتی کرد و چه قهرمانان جهان و المپیک را ساخت.



او ادامه داد: حتما از نظرات استفاده می‌کنم و مشورت پذیرم، اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم. در چند روز گذشته رویکردی علیه انستیتو کشتی در فضای مجازی شکل گرفت که خوب نبود، چرا که همانطور که گفتم دلیل نمی‌شود که آن‌ها در کار تحلیل و کارشناسی کشتی خوب نباشند. من به کار سیستماتیک و سلسله مراتب اعتقاد دارم و کاری که به شخصی واگذار می‌کنم از همان شخص هم دنبال می‌کنم. چند کار را به انستیتو واگذار کردم که طرح چرخه انتخابی یکی از آن‌ها بود. کار‌های بزرگتری نیز بر عهده انستیتو گذاشته ام که در راه است.

دبیر تصریح کرد: ما ادعا نمی‌کنیم که کارمان درست است و هنوز چیزی را تصویب نکردیم و نظرات دگیران را می‌گیریم و به همین منظور از کشتی گیران، مربیان و قهرمانان دعوت کردیم که نظر خود را در مورد این طرح بدهند و امروز نیز از اصحاب محترم رسانه خواستیم که ایرادات این طرح را به ما بگویند.

قهرمان جهان افزود: اکثرا به صورت شفاهی نظرات خود را به ما داده اند، اما چند نفری هم مکتوب فرستاده اند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هیچ تعارفی با کسی ندارم و به کار جمعی اعتقاد دارم. از انستیتو کشتی تشکر می‌کنم که در حدود یکسال گذشته وقت گذاشت و این طرح را نوشته و چکش کاری‌های لازم را نیز بر روی آن انجام داد و امیدوارم که امروز بتوانیم با هم این طرح را بررسی کنیم و پذیرای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین