کد خبر: ۲۳۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
ناطقان: صادق ضیائیان  اظهار کرد: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق، شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از استان‌های کرمان، یزد و شمال و شرق فارس رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه (یک خرداد) نیز در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و کرمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که روز جمعه (دو خرداد) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است، تصریح کرد: طی سه روز آینده در مناطقی از شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین امروز (۲۹ اردیبهشت) دریای خزر مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت) نیز نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش باران و رعد و برق با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: باد ، شدید ، ناطقان ، رگبار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین